Jag har fått en bild från Racefoto från starten. Man ser knappt de otrogna märkena bland alla små ettriga japsar!

Måns, superbilder du tagit!
Nädå, jag sitter på ett litet hotell vid Mosel och kör trådbundet internet i jakten på en miata till...Per Hammarsjö wrote:Här var det lugnt som i graven. Är alla helt uttorkade efter helgen?![]()
Finns det någon startbild från Final 1?Per Hammarsjö wrote:Här var det lugnt som i graven. Är alla helt uttorkade efter helgen?![]()
Jag har fått en bild från Racefoto från starten. Man ser knappt de otrogna märkena bland alla små ettriga japsar!
Har bara fått en bild till pressreleasen ännu. Lägger upp alla bilder så fort bengan skickar!ephas wrote:Finns det någon startbild från Final 1?Per Hammarsjö wrote:Här var det lugnt som i graven. Är alla helt uttorkade efter helgen?![]()
//R
Har dykt upp några på "fejan" kolla där, men de lär nog komma här med snart misstänker jag.Mattias Stahre wrote:Några filmer än?
Våga vägra Facebook 2010.hdzon wrote:Har dykt upp några på "fejan" kolla där, men de lär nog komma här med snart misstänker jag.Mattias Stahre wrote:Några filmer än?
Då får man helt enkelt vänta.ephas wrote:Våga vägra Facebook 2010.
Sprang på några filmer härDå får man helt enkelt vänta.
Fredrik Henriksson wrote: Du är duktig med kameran Måns! Fast jag väntar med att ge dig sista stjärnan tills jag sett förarfotona, har du lyckats få jordens minst fotogeniska människa att se någorlunda normal så...
hahaha I´m bad to the bone!!!Måns Wilke wrote:Fredrik Henriksson wrote: Du är duktig med kameran Måns! Fast jag väntar med att ge dig sista stjärnan tills jag sett förarfotona, har du lyckats få jordens minst fotogeniska människa att se någorlunda normal så...
Are You syfting on denna hårding?
WOW!!!Måns Wilke wrote:Fredrik Henriksson wrote:Are You syfting on denna hårding?
Det går inte att tröttna! Keep e'm coming!Måns Wilke wrote:Ytterligare några. (säg till om nI tröttnar)
Per Hammarsjö wrote:Thomas, superjobb i kommentatortornet för övrigt. Det får du gärna göra en gång till för sen är väl racebilen klar?
Tack Tomas. De flesta bilderna är tagna med ett Canon EF 70-200/4L IS på en Canon EOS 7D. Övriga är tagna med en EOS 50D med ett EF-S 15-85IS. Tyvärr så hade jag inte gråfilter för att kunna få ännu mindre skärpedjup. Det var ju ganska soligt i helgenTPR wrote:Grymma bilder Måns!![]()
Märks att du har en bra utrustning och kan använda den, vad har du för objektiv?
Jag lyckas aldrig få det korta skärpedjupet som du har fångat...![]()