95 dagar kvar till seriestart och status är följande: 18 Miator anmälda i Roadsport C och 1 i Modsport 3

. Någon mer kommer säkert släntrande innan Kinnekulle också. Några är de gamla krigarna saknas fortfarande, som Per och Dennis t ex. Men det blir nog en kul säsong 2012 också.
Själv har jag gjort en djärv satsning på att få både en veteranbil och en racebil klar till våren, vilket såklart resulterat i att:
A. både bruksbilarna har fått stå ute hela vinter
B. Jag har fått springa ut och varmköra/skrapa rutor åt min annars mycket tålmodiga tjej om mornarna, eftersom det är mitt fel att bilarna inte kan stå i garaget.
C. Jag har varit minst dubbelt så mycket som vanligt i garaget
D. Jag har tvingats genomlida flera snyft-filmer och en hel del shopping som kompensation för min garagetid
E. Källarförådet har fått en hög till, konstruerad av diverse delar från en veteranOpel, innehållandes bland annat ett par mäktiga kofångare, en riktigt snuskig inredning som luktar lik, ett par extra fälgar, några dörrsidor, ett par rostiga stumpar från ett avgassystem och en antik keps från Esso.
F. Ingen av bilarna är ens nästan klara.
G. Andri har bokat in en SPA-helg åt oss i April, som inte alls var en nog uppbokad månad.
Men nu är i alla fall jag riktigt racesugen!