vill gärna att flera svarar, inte helt säker att jag lyckas men små priser är bättre än inget alls

Självklart.Anders Träff wrote:Är det ok om jag försöker ragga ihop lite priser till mx-5 cup 1,2,3 i båda racen mot att vi har lite dekaler på våra bilar ex. Autoexperten
inte helt säker att jag lyckas men små priser är bättre än inget alls
Du kan ju kolla lite med MSCC så det inte blir nån intressekonflikt mellan dekalerna.Anders Träff wrote:Är det ok om jag försöker ragga ihop lite priser till mx-5 cup 1,2,3 i båda racen mot att vi har lite dekaler på våra bilar ex. Autoexperten
vill gärna att flera svarar, inte helt säker att jag lyckas men små priser är bättre än inget alls
http://www.sportvagnsmeeting.se/racing.phpAnders Träff wrote:Vem ska jag prata med
BMW Cup ligger på banlicensgränsen på Gelleråsen i helgen.Fredrik Henriksson wrote:eller annat heat i amatörracing på hushållsbudgetnivå för den delen?
Men de kör väl alla klasser i samma heat?Niklas Falk wrote:BMW Cup ligger på banlicensgränsen på Gelleråsen i helgen.
Jo, men nån stack ut hakan och sa "så många bilar av samma märke"TPR wrote:Men de kör väl alla klasser i samma heat?Niklas Falk wrote:BMW Cup ligger på banlicensgränsen på Gelleråsen i helgen.
Glöm projektor dagtid. Kvällstid kan det funka, men solen går inte ner förrän efter 21 tror jag.Cyberoid wrote:Vi pratade om att ha en projektor i depån under kvällen för att visa filmer ifrån dagen etc. Något som enkelt samlar folk och skapar intresse. Hur ser det ut inför årets drabbning?
Jag åker gärna med dig Robert!ephas wrote:En spontant idé som hade kunnat ge MX-5 Cupen rätt mycket cred.
Den är inte alls genomtänkt utan kom på den precis.
Det lär finns en hel del Miataägare som INTE tävlar men som finns på plats och tittar.
Om man skulle erbjudit dem några gratis åkvarv runt Knutan för att de ska få känna på
hur skoj det är att tävla med en likadan bil de själva har?!
Allting är ju relativt och man kan utöka det till tex "alla som kör öppen bil" beroende
på hur mycket folk det är?!
Medåkningen är ganska uppstyrd, de som kör är med om utlottning av startavgift till SSM 2011.ephas wrote:Vad jag har förstått det som kommer det finnas möjlighet för taxiåkning under
vissa uppehåll under SSM?!
Publikåkning
Under lunchuppehållet kan man både lördag och söndag få åka några varv i en riktig tävlingsbil. En möjlighet att uppleva racing på riktigt nära håll.
Ett krav är att du måste vara minst 150 cm lång. Den erforderliga hjälmen får du låna av oss.
Publikåkning: 150:-/person
Cyberoid wrote:Jag är medveten om projektorns nackdelar men fördelarna väger över. Enkelheten. En laptop (som alltid någon har med sig) och ett par datorhögtalare. Sen kan vi projecera på ett uppspänt lakan på sidan av klubbtältet. Det räcker. På dagen hinns det inte med ändå men efter tävlingarnas slut och det ska drickas några öl och ljugas om varvtider så är det alltid kul att ha något att bildbevis från dagen. Det cirkulerar folk i depån under kvällen också och det "nappar" lättare då.![]()
Så kan du fixa en enkel projektor så skulle det nog kunna vara intressant.