F H 27 poäng
N F 26 poäng (alt 28, måste bilen vara besiktigad i MX5 cup? Blir lustigt när regler inte skrivs innan...

A H 24 poäng (alt 25,)
Josens utom tävlan eller inte så ser det riktigt tätt ut i toppen inför avgörandet på Falkenberg i höst!

Bara hålla plattan i mattan och ta tidig apex i kurva 4...Per Hammarsjö wrote:Och jag har ingen erfarenhet alls av banan. Risk att falla i placeringarna där med andra ord...
Ger en bra chans för dom medlemmar som inte tävlar att få ta del av depålivet!Per Hammarsjö wrote: Jag och Fredrik har snackat lite om att ha en liten klubbfest i depån på lördagkvällen också! För förare i MX-5 CUP och medlemmar i MX-5 Racing Club. Lögner, intriger, filmer, grillat och medhavd dryck!![]()
// Per
Nä men det tar vi inte hänsyn till! Vi kan ju inte hjälpa att EU kom med massa konstiga regler 1997.Fredrik Henriksson wrote:Inte med bur!![]()
Tänker naturligtvis på han som lär ut att man skall ligga bakom...![]()
![]()
Jag tänkte komma och titta och en liten fest säger jag aldrig nej tillPer Hammarsjö wrote:Och jag har ingen erfarenhet alls av banan. Risk att falla i placeringarna där med andra ord...
Jag och Fredrik har snackat lite om att ha en liten klubbfest i depån på lördagkvällen också! För förare i MX-5 CUP och medlemmar i MX-5 Racing Club. Lögner, intriger, filmer, grillat och medhavd dryck!![]()
// Per
Vet inte hur det ser ut med campingmöjligheter på området, men allemansrätten borde ju funka på nån plätt i närheten isf..Leif Jönsson wrote:Jag tänkte komma och titta och en liten fest säger jag aldrig nej tillPer Hammarsjö wrote:Och jag har ingen erfarenhet alls av banan. Risk att falla i placeringarna där med andra ord...
Jag och Fredrik har snackat lite om att ha en liten klubbfest i depån på lördagkvällen också! För förare i MX-5 CUP och medlemmar i MX-5 Racing Club. Lögner, intriger, filmer, grillat och medhavd dryck!![]()
// PerKan man tälta i närheten
![]()
Edit: Anmälningsformuläret är nu utbytt mot ett med rätt avgift.Andreas K wrote:Nu är inbjudan och anmälningsformulär för Falkenberg uppe:
http://www.spvm.se/uploads/Dokument/Off ... sic-09.doc
http://www.spvm.se/uploads/Dokument/T%C ... %20-09.pdf
Senast 31/8 ska anmälan vara tävlingsledningen till handa.
Jag kan väl se om jag kan få Helena att maila över en lista imorgon så vi kan presentera.Andreas K wrote:Vem är det mer som planerar köra/supporta på Falkenberg?
Natten till lördag räcker väl, du jobbar ju bäst utan sömnFredrik Henriksson wrote:omgående, klippa och klistra tar tid så jag behöver komma igång snarast...