Det finns plats för sex st till.gokarting.nu wrote:Hur hejdlöst kul är detta!?

Det finns plats för sex st till.gokarting.nu wrote:Hur hejdlöst kul är detta!?
Niklas Falk wrote:Det finns plats för sex st till.gokarting.nu wrote:Hur hejdlöst kul är detta!?
Det har väl varit tillräckligt med rearendings på Knutan i årgokarting.nu wrote:Så många män och ändå finns plats för ytterligare...SEX!!
Såja Niklas!!!Niklas Falk wrote:Det har väl varit tillräckligt med rearendings på Knutan i årgokarting.nu wrote:Så många män och ändå finns plats för ytterligare...SEX!!![]()
Robert, jag föreslår att vi placerar ut trampminor och strömförande taggtråd runt våra tält. Med det här gänget vågar man ju inte kampa om man har de minsta anala hämningar! Vi kan turas om att hålla vakt under natten. Kommer Halbig smygande så skjut först och sedan… skjut igen.gokarting.nu wrote:Ser ni Torkel och Robert, er ungtuppar.
Så många män och ändå finns plats för ytterligare...SEX!!
Du har väl inget att vara nervös för?gokarting.nu wrote:[Allvarligt talat, jag är redan nervös![]()
Tack Anders!Anders Träff wrote:HEJ DENNIS
Tag kontakt med närmaste AUTOEXPERTEN i närheten en av våra leverantörer har sotsats hemma (ABR) 1430ink
dom får hem övernatten tala bara om att det är ABR som har delarna så fixar dom kanse inte till i morgon men garanterat onsdag
Anders Träff
AUTOEXPERTEN
NYBERG MOTOR
Enköping
Mmm, vill ha en välfylld backspegel jag med...och helst fritt synfält framåt...känns inte så troligt direkt....gokarting.nu wrote:
Porscharna kommer få det hett om öronen.
Kan tänka att flera miatister skulle gärna se en Porsche i backspegeln som inte växer sig större, som ett delmål i sin utveckling:)
No offence Porsche Henrik.
Det är nära nu va?HenkaE wrote:Mmm, vill ha en välfylld backspegel jag med...och helst fritt synfält framåt...känns inte så troligt direkt....gokarting.nu wrote:
Porscharna kommer få det hett om öronen.
Kan tänka att flera miatister skulle gärna se en Porsche i backspegeln som inte växer sig större, som ett delmål i sin utveckling:)
No offence Porsche Henrik.
Det kommer bli grymt fränt tror jag. Stående start känns sådär, och ett kval med typ 30bilar på banan känns ju...tufft....
24st 1993, men då räknar jag bara de som var med i mästerskapet, jag är osäker på om de som kör bredvid mästerskapet är med eller inte.Fredrik Henriksson wrote:28 bilar i Roadsport C!!!![]()
Har det någonsin varit ett så stort C-startfält?
Hehehe, jag syftade givetvis bara på regnväder, eftersom det ska regnagokarting.nu wrote:ephas wrote: Jobbigt för odiffade bilar men jag har hört att man kan göra burnout på startplattan *host*
Läs texten du SJÄLV skrivit ovan!:)
och detta du dryftar i en annan tråd:
...-oj vilka dåliga däck Toyo är!
-Blir ju jättevarma redan på 7e varvet!!!!!!
Vi måste snacka Robert...
Nu är du sådär igen...verkan och effekt! Robert, verkan och effekt!!