Nu är jag bara sugen på att få se lite actionbilder från dagens övningar

Nej tror jag inte - äldre kyl (dåligt flöde), högre tryck i kylarlocket och inte körande fläkt blåset det. Får titta på oljor och komp-mäta så inte vatten har hamnat på fel ställeEn lite nojig fråga då jag funderar på "re route", finns det någon misstanke/chans att sprängningen kan berott på det?
Snällt av dig att inte berätta att jag var den enda deltagaren med gatdäck.Andreas K wrote: Grattis Per H och Fredrik S till första platserna.
Vem gjorde något så dumt?Jari Olavison wrote:
Förutom Josens incident och ett svartflagg (90 kmh i 60-kurvan och visade fingret...) så var det inga större incidenter![]()
Jag tycker det var lysande! Jag aldrig kört på tid tidigare och heller aldrig haft någon lust... men tyckte det var ett super kul inslag i dagen! Om tävlande skrämmer bort eller uppmuntrar beror helt på dem som närvarar vid tillfället. Den prestigelösa och avslappnade stämningen vid denna träff är precis vad jag letar efter i en klubb.Per Hammarsjö wrote:Sprint-Cup var skitkul! Hoppas vi inte skrämmer bort folk med dessa inslag av tävling på banträffarna. Ni får ryta ifrån ifall ni tycker det är för mycket! Man behöver ju inte tävla jämt!
Har fyllt på med lite bilder, blev visst dubbelt av nån, kanske webmaster kan fixa..Per Hammarsjö wrote:LIte bilder: http://www.mx5racingclub.se/galleri/thu ... p?album=13
Fyll gärna på ni som tog bilder! Vi har inte testat albumet så mycket så har ni problem, dra ett mail till mig!
// Per
Den fjärde var en riktigt vacker kompositionDennis Kullman wrote:Jag har lagt in 4 bilder.
Man tackar!Niklas Falk wrote:Den fjärde var en riktigt vacker kompositionDennis Kullman wrote:Jag har lagt in 4 bilder.