Är ju fullt medveten om att det är hos mig begränsningen ligger till största delen!Cyberoid wrote:Dräparbil! Snart kan du inte skylla på material längre.Du bygger ju en kanonfin bil.
Du vill inte sälja fjädrarna?gokarting.nu wrote:...eller så struntar du i krängaren bak helt så blir ditt grepp bättre där, o vipps så understyr din bil mer!!!
Jag har 6 kg 18 cm långa fjädrar du kan låna av mig om du vill prova.
SNYGG FÄRG PÅ KRÄNGERIET!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej, det är dom inte! Jag monterade på coilovers och hoppades på det bästa men det är ju ingen hit...Magnus Pettson wrote:Har nyss hoppat in i ämnet men är hjulinställningarna kollade
Visst, kan jag det.gokarting.nu wrote:
Jag har 6 kg 18 cm långa fjädrar du kan låna
Du vill inte sälja fjädrarna?
Magnus Claesson wrote:Idag gjorde jag lite blingmek och monterade shortshift.
Enligt instruktionen skulle det bli 40% kortare slag och det var nog så nära man kunde komma! Sen om det hjälper på bana vet jag inte men jag var bara tvungen att köpa...
Det är nog växellåda man syftar på med tillägg. Ett tips är att om du köper detta så behåll orginal växelspaksknopp! Jag hade en bling-knopp och slant när jag skulle växla ner efter långa rakan på knutstorp och drog näven rakt i panelen med huvudbrytaren! Gjorde ont!ephas wrote: Man är ju lite efter... men får man 5% tillägg för denna shortshift eller finns det en "annan" sorts shortshift som man får tillägg för?
Annars är detta toppen och hamnar med all sannolikhet i bil också inom sinom tid...![]()
Blir det hela MX5 Cupen för dig i år?
Jo, det vore nog en bra idé! Jag behöver all träning jag kan få!gokarting.nu wrote:Skön färg på krängaren du har!
Ska du köra på Svkg´s Vårrus?
två...gokarting.nu wrote:Hur många ban körningar ligger din röda inne med?
5 Vid årets slut då:)Magnus Claesson wrote:två...gokarting.nu wrote:Hur många ban körningar ligger din röda inne med?
Vadå 5?gokarting.nu wrote:5 Vid årets slut då:)Magnus Claesson wrote:två...gokarting.nu wrote:Hur många ban körningar ligger din röda inne med?
Naturligtvis!!!gokarting.nu wrote:Vadå 5?
7!
Nja, det blir det nog inte! Falkenberg kan jag räkna bort på en gång... Men jag skall försöka åka resten!gokarting.nu wrote:Naturligtvis!!!gokarting.nu wrote:Vadå 5?
7!
Magnus ditt år 2010, hela spvm!
Cooolt!!!!!!!!!!!!!!:)
Pluralis? Skall du också fuska med en racekat eller när du skall ha mer en en fläns?Cyberoid wrote:Vi ligger i fas! Jag fick mina flänsar idag.