hjul hubbar med nya lager kvar, lite rens sen Go !
mantorp , nästa , Faan om nåt mer ,strular nu.
9500 varv i slutet på ner släpet rakan. pallar en miata det ? haha.
har sällanlängtat efter drabbning så mycket.
mvh AR

Som mina söner säger "du är ägd farsan"Glöm nu inte att flytta på dig, Joachim. Även om du skulle vara snabbare på rakan skall man inte ligga och blockera resten av varvet. Jag minns att killen jag köpte min förra bil av en gång var mycket upprörd över just en sådan händelse. Han blev så arg att han numera kör en helt annan klass med nån slags superbil istället.
Jo håller med, bäst om bilar med hyffsat samma varvtider åker i samma heat. Brukar dock hållas bra respekt i Roadsport, men klart de långsamma drabbas alltid...Blir kul joackim, även om jag inte gillar iden med a.b o c i smma klass.
det förstör så mycket för alla inblandade. mantorp kan ju funka men lär bli varvningar
där också i slutet.
Alla som ligger omlott med andra klasser får lite annat att tänka på. Var det de snabba i långsammare klassen eller de långsamma i den snabbare klassen du tänkte på som drabbade?Josen wrote:... men klart de långsamma drabbas alltid...
så här , vi bytte hub med hela skiten på kullen , tack mr polski.Josen wrote:No pain - no gainRörd över att #95 triggar dig
Önskar nu att du får köra den hårt på Mantorp utan strul
![]()
Nyfiken ; var det klart att skrapet kom från diff-paketet ? Felet lokaliserat ? Mycket skumt...
Tack
Joachim
Skarp analys som vanligt. Vad kan man säga...Josen wrote:Wow - gåt hårt under sista året ! Bernie - underhåll är inte din starka sida va
bernie , jag har sagt det tidigare, ha inte dåligt samvete, jag köpte en racerbil o då vet manBernie wrote:Skarp analys som vanligt. Vad kan man säga...Josen wrote:Wow - gåt hårt under sista året ! Bernie - underhåll är inte din starka sida va
Jag är den första att beklaga problemen.![]()
Ansvarig mekaniker (dvs jag) fick en rejäl utskällning av mig och därefter sparken från teamet med omedelbar verkan.
Det enda jag kan glädja mig åt är att Anders trots problemen har så skön inställning och snart verkar vara på banan igen.