Hmm har blandade känslor inför detta... Å ena sidan tyckte jag det var roligt att pyssla med detta och eftersom jag har en klar så har jag ju ett litet försprång.

Men om jag kliver ur egoistlådan en liten stund så undrar jag om inte detta hämmar tillväxten av nya förmågor i Roadsport/MX5CUP? När jag pysslade med detta så upptäckte jag att många tyckte detta var krångligt, man hade i princip bara Niklas att bolla lite med när det gällde MS . Risken finns att många avskräcks om det krävs att man också är en "laptoptrimmare" för att vara konkurenskraftig. Tanken är ju att man skall kunna ta sin Miata och fixa stol, brytare och båge och sen vara igång.
Ska ärligt erkänna att jag kände att ribban kändes ganska hög som nybörjare när man tittade på vad de flesta gjort med sina bilar. Jaja, jag vet att ni började med Koni och olättade bilar men då körde ju dom flesta på den nivån, så e d ju inte riktigt idag.

Vill bara säga att man som ny kan känna att det krävs mkt för att få en konkurrenskraftig bil om alla har programerbar sprut och tändning, det är mkt som det är att få till ett vettigt chassi...
Hur som, blir d grönt ljus för MS så är jag absolut på en MS-kväll som Josen föreslog. Då gäller det ju att många lär sig så att "hindret" blir mindre...

/Fredrik