Onekligen lite intressant, siten verkar ha testats sen 22e feb, är det nån vi känner i den stadsdelen som varit lite extra upptagen?
Har lyckats sluta ett avtal som kommer kunna ge er reservdelar till mycket förmånliga priser
Vill bara ta frågan om detta med styrelsen här i klubben först innan jag går fullt public s.a.s
Kommer ha pris-sats för medlemmar i klubben ( mot viss marknadsförings-tjänst ) och en för övriga
Hoppas kunna lansera lite fullt ut till början av maj - tog lite längre tid än jag trodde att rodda upp en web-shop
Jag använder OSCommerse ( samma som MX5parts ) och roddar om den lite GNU/Open src web-shop
Just nu går jag rejält back på det i alla fall
Min tanke är hela Mazdas sortiment för MX5 via webb och urval av prylar för racing. Ligger lite i förhandlingar om R-däck. Tanken är också att alla som vill sälja egna prylar kan göra det här med fullt stöd för olika betalningar och frakt-lösningar. Vi måste ju se till att det går att köra racing till rimliga pengar eller ?
Mera kommer .....
/Joachim
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team