Måns Wilke NC 2.0-08

Lägg upp en tråd om din egen banåkarbil! Info, bilder, nya uppdateringar osv.
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Jag har nu varit i kontakt med Rspec i Grekland som är ÅF för AutoExe i Europa. Han sitter på ett bodykit från dem nu men vill bara sälja hela kittet, 1700euro +frakt... Tar en vecka så är det hemma.

Det tar två månader att få hem häcken från Japan till Grekland och sen en vecka till Svedala.
Jag ska försöka smörja honom lite till att släppa bumpern han har hemma lite tidigare till mig.

Vi får se hur det går.
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Nä, hur Jag än vänder och vrider på det så KAN jag bara inte förmå mig själv att närmare 20.000 på bakspoiler som dessutom behöver lackeras. Det funkar bara inte.

Därför så blir det en spoiler från tyska ATH-Hinsberger istället. Samma som sideskirtsen. Betydligt billigare och faktiskt helt ok.Inte på långa vägar som AutoExe men the next best. Problemet är bara att den är gjord för deras egna 2x dubbelpipiga slutblås och behöver moddas lite grann för att Lariniblåsen ska få plats. Alternativet är att ersätta Larinis 3,5" enkelblås med motsvarande 3" dubbelblås som ATH har och samtidigt flytta dem några cm närmare mitten på bilen för att hamna rätt i hålen.
Är det nån som vet om Polyeruthanplast är lätt att jobba med när det gäller att skära ut och sätta igen hål för blås?
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Niklas Falk
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 4049
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
Location: Fixhult

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Niklas Falk »

Måns Wilke wrote:Är det nån som vet om Polyeruthanplast är lätt att jobba med när det gäller att skära ut och sätta igen hål för blås?
Skära hål är inga problem, det löser oftast värmen från slutrören på egen hand...
Men att lägga igen kräver "plastsvetsning" alternativt spackeluppbyggande på glasfiberbas (men det blir stelt).

Det är ju lite skoj att de verkligen gör PU-varinter till så lågt pris, det har ju aldrig varit vanligt till NA/NB (Där Garage Vary i stort sett var de enda). Men nu börjar det smyga fram lite...
PU flexar ju så fint och spricker inte i första taget (och lacken finns ju på burk :))

Undrar om den lite fula "EVO" stötfångarskalet till NB är i PU eller GF? Mer luft över bilen blir det iaf :think2:
Men bilen blir ju några cm längre, då får jag städa lite i garaget :D
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

"EVO" var ju inte direkt integrerad med resten av bil om man säger så. :D

F*n vad mycket det finns till NA/NB jämfört med NC. Ni kan ju välja och vraka vad det än gäller :evil:
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Fronten och sideskitsen blev sorterade på Malmö postterminal 01,58 inatt :banana:
Kanske, kanske idag om Företagspaket är snabba...

(Tala om att vara het på gröten, men Jag antar att Jag inte är ensam om att vara som en 7 årig pojke på julafton, så fort det vankas leverans av grejor till bilen) :D ?
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

The front has arrived.

När det kommer två killar på gatan utanför jobbet, bärandes på ett gigantiskt paket med röda stripes "VORSICHT ZERBRECHLISCH" över hela alltet, samt en I.L logga, då misstänker man ju vad det kan vara :D


Bilder kommer ikväll.

Den ser riktigt bra ut,
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Image
Image
Image


Några intressanta detaljer: Jag hämtade fram mitt CAI och såg på boxen att det var skickat från LAX med flyg och att avsändare var GoodwinRacing, mottagare MX5MAD som Jag beställt det av.
Sideskirtsen som Jag beställt av MX5parts kom från England, medan fronten som oxå beställdes från MX5parts, kom direkt från I.L i Tyskland.
De olika leverantörerna verkar mao inte ligga på särskilt stora lager och handlar ju dessutom av varandra (vilket jag visste var fallet med I.L/MX5parts).

Skirsten är i ABS-plast och verkar behöva nån slags behandling innan lack och fronten är av glasfiber med nån epoxy på utsidan, väldigt lent och fint. Nu vet Jag inget om passform men ittar man på grejorna så ser de oerhört välgjorda ut.
På fronten finns det markeringar för att skära ut hålen för strålkastarspolningen, samt inbäddade stålgängor för fastsättningen.Vad tror Ni om fronten? Jag kommer att dra kylrör från de små luftintagen till bromsarna, vilket är huvudanledningen till att Jag tog varianten utan plats för dimljusen.
Grillen kommer att vara svart, ska köra och köpa grillgaller i veckan.

Då är det bara att avvakta avgassystemet från Larini och häcken från ATH :|

Här är en bild på bilen. Trösklarna kommer att breddas en hel del mot original och markfrigången kommer att minska ett par cm.
Image
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Peter Sandström
Posts: 230
Joined: Thu 28 Feb 2008, 07:42
Location: Urshult / Småland

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Peter Sandström »

Har du xenon? Om inte, kan du ju skippa strålkastarspolningen om du vill....
NA -91, lite moddad konbaneracer, numera såld...
SAAB Sonett II/V4 -68. Blå pärla i nyskick. .
SAAB 96 GT750 -60. Orenoverad originalbil, en av få..
VOLVO XC90 R-Design D5 Polestar -14
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Japp, det är Xenon på 2.0 Sport. Strålkastarspolningen blir kvar mao.
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Niklas Falk
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 4049
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
Location: Fixhult

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Niklas Falk »

En kort tråd om fjäderval för NC http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=316390
Street driving - F7, R4
Mix driving - F8, R5
Track often - F10, R6
Time attack - F12, R7
Men som vanligt påverkas ju allt av personliga preferenser samt med vilken mix de dämpare man valt visar sig från bästa sidan.
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Puh! Hela eftermiddagen och halva kvällen har ägnats åt demontering av originalfronten. Med en taskig tysk instruktion och med en tumme mitt i handen så tog det sin tid att få bort de ca 50 skuvarna.
Inpassningen av den nya gick perfekt. Passningen är 100%, precis som I.L påstår.
Dock måste jag beställa det halvmåneformade plastsjok med tillhörande gummilist som tätar mot huven. Då kommer fronten upp några mm som behövs. Det sitter popnitat på originalfronten och den vill jag inte förstöra. Jag gissar på att det inte är något som Mazda Sverige har i lager :think2:
Men fronten är klar att skickas på lackering och ska så göras i nästa vecka.

Image

Image
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Under helgen ska Jag passa på att installera mitt Cold Air Intake, när fronten är av och bilen ändå står uppallad och inte används.
AEM´s instruktioner verkar lite bättre än I.L´s och är verkligen Step By Step.

Fick ett mail från PEAN att mina belägg har kommit, så Jag bör ha dem på Tisdag-Onsdag nånting.
Pratade med Larini igår och pga det usla vädret i England så har de inte fått iväg mitt avgassystem, då de endast var fyra st av 17 på plats igår. Resten hade inte kunnat ta sig till jobbet... :D
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Igår skulle Jag hämta mina bromsklossar hos postombudet (postförskott). Glad i hågen traskar man in, rablar upp id numret och halar fram kortet.

-"Vi tar inte kort" :shock:

-"Ursäkta men vilket år är det? Är Ni postombud och tar inte kort?"

Jag blev heligt förbannad, sa några väl (mindre bra) valda ord :oops: och gick därifrån, ilsken som ett bi.
Till saken hör att närmaste uttagsautomat ligger precis bredvid mitt jobb, ca 2 mil från ombudet...

Väl hemma mailade Jag per på PEAN och beskrev läget. När paketet returneras till honom, gör Jag en överföring, så kommer han att sända det med DHL istället. Jag vägrar stödja ett ombud som inte tar kort 2009!!
Så nu tar det ett par veckor till. Iofs ingen fara då bilen står uppallad hemma, utan front och framhjul.

Hädanefter så kommer allt i paketväg att beställas till jobbet istället.
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Niklas Falk
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 4049
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
Location: Fixhult

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Niklas Falk »

Måns Wilke wrote:Hädanefter så kommer allt i paketväg att beställas till jobbet istället.
Beroende på rutiner kan det vara positivt eller jättebökigt med utlandsleveranser till jobbet, kostnad för tull+moms kan behöva ehm, motiveras. :)
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

:D Jag menar att Jag sätter jobbet som leveransadress. Kostnaden drar Jag inte på företaget, fast det hade varit oerhört trevligt om det gått :wink:
Jag satte jobbet som leveransadress på fronten, kjolarna, luftintaget och grenröret. Det bästa är att Företagspaket kör ut det till min lagerdörr :D
Alternativet är, vid stora paket, att åka nästan 2 mil hemifrån till "mitt" postkontor. Vid små paket, så är det kontantidioten till postombud som gäller. Båda alternativen ligger fel, sett från Hem-Arbete.
Så är det att bo på landet.... (men Jag har iaf nära till Knutstorp :wink: )
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Niklas Falk
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 4049
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
Location: Fixhult

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Niklas Falk »

Måns Wilke wrote::D Jag menar att Jag sätter jobbet som leveransadress. Kostnaden drar Jag inte på företaget, fast det hade varit oerhört trevligt om det gått :wink:
Missade svaret lite.

Det hela beror ju på vilken postgång du har på jobbet. Här så hanteras alla inkommande gods på samma sätt och importgods löses ju ut från distributionsföretagen mot fakturering av tull+moms. Vi "får" ju inte använda internpost för eget bruk, så då deklarerar man det som jobbgods istället, med effekten att man måste peka ut vilket konto som kostnaden skall gå på.

På en mindre firma så kan du säkert ta tull+momsfakturan ur cirkulationen och betala den själv manuellt, här vill jag inte ens drömma om vilket jobb det hade blivit för det (och hur många utskällningar man fått för policybrott på vägen). Då är det enklare att fejka så man "följer" SOX (förb_skade Enron mfl)

Men eftersom DHL etc är värdelösa på att leverera till hemadresser (där ingen är hemma) så är ju jobbleverans det enda smidiga (fysiskt sett).
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Nu är det lite enklare än så hos oss :D
Företaget är lite mindre och det är Jag som äger det, samt att Jag BRUKAR betala varan över internet vid beställning, varvid en eventuell faktura inte blandas in i företagsverksamheten. Det är bara att signera leveransmosttagningen.

Denna gång tänkte jag använda den "undebara" tjänsten "POSTFÖRSKOTT" som visade sig vara kass, när Posten inte accepterar kort.

En dam från Posten ringde mig dagen efter (då Jag använt deras webbaserde ris och roslåda) och uppmanade mig att använda Företagspaket även för privata beställningar. Så nu behöver Jag inte ens ha dåligt samvete för tt Jag gör det :D
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Nu är fronten hjälpligt provmonterad med fyra skruvar för att kolla eventuell färgskillnad. Då bilen är SKITIG så var det lite svårt, men efter att ha torkat av en bit av framskärmen så kan jag konstatera att det inte är nån märkbar skillnad. Spelet mellan kaross och front kommer att vara betydligt mindre när den är ditsatt permanent

Tro inte att Jag saknar ett garage förresten... :? :wink:
Image
Image
Image

Sidokjolarna väntar Jag med att provmontera, då det hänger istappar från sidorna på bilen nu.

Efter ÄNNU ett samtal med Larini kan det konstateras att de stampar på samma ställer som för fem veckor sedan;
"Snart klart skeppas denna vecka, sorry för förseningen"
det börjar bli väldigt tröttsamt nu.

EDIT: de återkom via mail nu och de betalar tillbaka levaransavgiftern på £80. Alltid något.
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Nu är fronten permanent fastmonterad, med nummerskylt, men utan strålkastarspolning. Den får sitta kvar i originalfronten och skulle det bli en flygande besiktning så får Jag ta den smällen.

Värre är att motorlampan tändes innan idag, vid fullt gaspådrag och 7000rpm. Den gick ju att köra utan problem eller restriktioner och att släcka lampan var inga problem. Vad kan ha orsakat det? Det är ju naturligtvis mitt nya insug, men att det bara dyker upp sådär utan vidare. Får motorn mer luft än den är van vid och felkodar pga det?
Jag har kollat alla kopplingar och de är täta så den drar inte tjuvluft heller.

Nån som vet. Jag är ju inte sugen på att sitta på A-bahn om fyra veckor och få motorfel av värre sort... :roll:
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Peter Sandström
Posts: 230
Joined: Thu 28 Feb 2008, 07:42
Location: Urshult / Småland

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Peter Sandström »

Har du monterat ditt grenrör ännu? Isåfall skulle jag mera tro på att den ena Lambdan (av 2?..) larmar!

Men om du bara ha monterat AEM/Mazdaspeedinsuget ännu så kan du behöva nolla ECU:n och adaptera om denna! Testa med att lyfta batterikabeln och börja om och kör bilen i lite olika cykler! Moderna ECU:er brukar behöva detta!

Skulle det inte hjälpa så blir det nog till att besöka Mazdahandlaren och plugga in bilen och läsa felkoder! Är det ett Mazdaspeedinsug ska/bör detta inte påverka garantin enl Mazdaspeed (I USA iallafall...)

Går Luftmängdmätaren att vända på fel håll som det går på NB:n. Om så är fallet, kolla riktning på denna!

Jag kollade lite på Miata.net igår, men kunde inte hitta något om detta...
NA -91, lite moddad konbaneracer, numera såld...
SAAB Sonett II/V4 -68. Blå pärla i nyskick. .
SAAB 96 GT750 -60. Orenoverad originalbil, en av få..
VOLVO XC90 R-Design D5 Polestar -14
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Nix, grenröret är inte bytt än.
Jag monterade LMM fel först, då Jag vänt övre delen av insugsröret fel, men då dog motorn efter 2 sekunder. Sen Jag vänt röret och sonden, samt lyft batteripolerna, så funkeade det galant. Tills Jag fick lampan vid 7000rpm på tvåan.
Denförsvann ju igen efter kabellyft, men det känns inte riktigt bra.
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Nu är avgassystemet hemkommet! :banana: Bättre sent än aldrig...

Det ser bra ut. Nu ska Jag bara boka tid för byte och kolla om de är bra på att löda också. Med grenröret följer ju en liten SIM som lurar datorn att tro att andra o2 sensorn sitter efter katten, vilket den ju inte gör.
Image



efter att ha kört bilen en del nu med mit kalluftsintag så märker Jag en ganska klar skillnad. Den känns lite friare på toppen och det känns som om bottendraget är lite bättre. Ljudmässigt är det en markant skillnad vid pådrag, annars ingen skillnad vid jämn fart=skönt.

Nya fronten om Jag inte lagt upp den innan
Image
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

SÅÅÅÅÅÅÅÅ irriterande.

Jag var hos avgaskillen idag för att stämma av lite inför bytet. Då visar det sig att flänsarna på grenröret (I.L), resp mellanröret (Larini) inte är kompatibla. Han får byta ut bägge mot universal istället, då de som satt på respektive del var specialare bägge två.

Kul att behöva lägga en massa extra pengar på nåt som redan kostat sjukt mycket :evil:

Han kommer samtidigt att plugga andra lambdahålet och ta upp ett nytt på mellanröret efter katten och sätta en förlängningskabel och på det sättet skippa lambdasimulatorn som följer med I.L´s grenrör.

Förövrigt så tyckte han att Larini gjort ett mycket bra jobb och att priset inte alls var speciellt högt, med tanke på arbetet.
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
User avatar
Måns Wilke
Posts: 413
Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
Location: 1 mil från Knutan...

Re: Måns Wilke MX-5 NC 2.0-08 Banracer light

Post by Måns Wilke »

Nu har Jag fått mina bromsbelägg från PEAN. XP8 och AX6.
Ska fixa en servicetid till bilen, då den nu gått 1905mil och då kan de få slänga på beläggen oxå.
Vad ska man tänka på? Det påstås ju att man inte ska använda beläggen på beggade skivor...
Imorgon ska bilen lämnas till Avgascenter i Lödde för byte av hela systemet. Han kommer att ha bilen i ett antal dagar, men Jag joppas att Jag får den i tid till den 25: nästa vecka, då Jag ska resa. Alltså måste Jag ha den på Måndag för att hinna serva den. Det blir tajt :?
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
Post Reply