Per Fosselius NB-99 1,8L

Lägg upp en tråd om din egen banåkarbil! Info, bilder, nya uppdateringar osv.
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

TPR wrote:Bra jobbat! :banana:

Är planen att köra tävlingar på de beläggen du nämner ovan?
Rekommenderar isf att du skaffar mer racebetonade belägg, det gör grymt stor skillnad, både prestanda- och säkerhetsmässigt.
Det var bak det.
Fixade fram bromsarna innan helgen.
Där blir det carbotech har två olika så får prova mig fram.
Blir förhoppningsvis alla race med start på Mantorp i maj.
Nu vilar jag mig i form i Marocko.
Såg en reklamskylt om WTCC till helgen i Marrakech. Undrar om man kan få till en justering av semesterplanen. ☺
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Åter från semester och då började jag på att lägga om taket. Tar väll bara några dagar sen har man gott om tid till att förbereda bilen inför premiären. Lät som en bra plan då.
Sliter som ett djur med taket och inte förrän idag fick jag lite race relaterat gjort.
Reserv däcken (888) sitter på orginal fälgarna.
Fälgar o däck som bestäldes från england i november lyser med sin frånvaro. :cry:
Overallen som specialbestäldes med extra längd har inte kommit men med lite flax kan den levereras till mantorp på fredag. Jagar låneoverall (193cm).
Transpondern är registrerad och sitter på laddning. Nu ska den monteras på lämplig plats i bilen.
Mekmatta inhandlad på biltema.
Funderar på brandsläckare. 2st 6kg pulver har jag kommit fram till att man behöver.
Start nummer till dörrsidor? Måste undersökas.

Hmm får nog boka om leveransen av takpannorna och ta dem nästa vecka eller ska jag kanske avboka mantorp?
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Premiären avklarad. Ett heat test och ett heat kval.
Race 1 och 2 imorgon.
Tackar rallyshopen.se för lån av overall.
Det blir mycket väntetid så man får planera in lite göromål i depån.
Tidsfördriv 1.
Transpondern monterades under morgontimmarna i väntan på test heatet.
Tidsfördriv 2.
Skyddsgaller för kylaren monterades i väntan på kvalet.
Tur man inte hade nya fjädrar med sig för då hade det blivit kvällstjänst. :wink:
Bilen kändes inte helt ok. Känslan i kurvorna är "svampig". Vill gärna känna mer kontakt med banan.
Fjädrar? Okända, måste kollas upp.
Däck? Nu Toyo 888 195x55 på 15x6 fälg. Väntar på att mina Kohumo V70 på 15x8" fälgar ska anlända från demontweeks. Bestälda i november :bang2:
Att få koll på dessa parametrar ligger näst på att göra listan.
Nu är man i alla fall igång och eftersom jag är sist kan det bara bli bättre. :D
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
TPR
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 1293
Joined: Mon 06 Jul 2009, 14:57
Location: Göteborg

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by TPR »

Hur gick det i racen Per? :banana:
Thomas Pihl
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Första tävlingen avklarad.
Mycket att ha koll på.
-Incheckning
-Hitta depå plats
-Möblera ytan
-Klargöra bilen för race. (Körde bilen till banan).
-Anmälan
-Besiktning
-Startnummer
-Dekaltrim
-Montera transponder
-Hinna monter galler framför grillen.
-Snacka med alla goa förarkolleger
-Tidsschema
-Förarmöte
-Lineup.
Fjärilarna börjar flyga runt i magen.
Äntligen på banan för en stunds träning.
Gick ju ganska bra. Inga supertider men det var inte målet med övningen.
Lång väntan på kvalracet på eftermiddagen.
Blev gott om tid att bekanta sig ytterligare med nya Miata vänner. Äta kanon god lunch och kika på andra klasser.
Tiden går fort. Höll på att missa lineup. :oops:
Vågade mer och pressade bilen vilket också visade sig genom några sekunder snabbare varvtider.
Somnade nöjd med ett fånigt leende. :)
Söndag och racedag på riktigt. Insikten att man nu skulle starta i formation side by side gjorde att fjärilarna vaknade och förökade sig.
Skönt att starta sist. Kändes kontollerat och lungt.
Låg tajt efter Inge #52 hela racet. Kom ikapp på vissa ställen men tappade på andra ställen.
På sista varvet försökte jag mig på en omkörning genom att bromsa mig förbi på utsidan. Lärdom efter att hamnat i gruset i utgången av kurvan är att man kanske ska vänta med omkörningar till man fått lite mer vana.
Race 2 startade jag inte sist då en mycket snabbare förare #90 av någon anledning fick starta bakom. Han fick dock fritt spår av mig in i första kurvan. Fanns så att säga ingen vits med att dröja med det oundvikliga kommande omkörningen.
Liksom första heatet la jag mig tajt bakom #52 Inge. Denna gång gjorde jag inga omkörningsförsök förutom på upploppet då jag laddade på tajt in i sista kurvan och kom upp med ett par decimeter men inte om. Festligt nog glömde de att flagga av oss eftersläntrare så vi gav fullt ös ett varv till. Sen fick vi se målflaggan ilsket viftande.
Framgång var väll att man inte blev varvad. :banana:
Bästatid om någon funderar blev 1:41,1
Bra, hyfsat eller kass kan jag inte bedöma men mitt mål att vara med och ha trevligt uppfylldes.
Vägde in bilen under kvalet på lördagen till 1128kg med näst intill tom tank. Ca 100kg mer än modifiedbilarna.
Race 1 startade jag med full tank. Race två med den soppa mindre som gick åt i race 1. Ca 12liter.
Får komma ihåg att ha gott om soppa i tanken nästa race som är MX5cup där jag behöver väga in på 1140kg.
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
Anders Träff
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 304
Joined: Wed 30 Apr 2008, 12:28

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Anders Träff »

Bra skrivet! det du skriver om upplever nog alla på sin första tävling :up:
syns på kullen?!

Anders nr82
User avatar
chriss
Posts: 694
Joined: Fri 15 Jul 2011, 02:13

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by chriss »

Bra jobbat! Och det blir bara roligare :D
Chriss Rice
Göteborg
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Dekaltrimning påbörjad.
Fler kommer.
Attachments
20170506_094758.jpg
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Ännu en tävling avklarad. Kinnekulle.
Betydligt mer utmanande än Mantorp.
Fick aldrig riktigt kläm på alla kurvor o krön. Kvarn, TV o allt vad de nu hette. Målrakan med full gas vänsterkurva med dold utgång var lite skrämmande. Ville gärna lätta på gasen mitt i men viste att det då skulle på åt helv...e.
Låg i kön och hade fin fajt med #56 Sten som jag inte riktigt rådde på. Fick i race 2 göra min första omkörning. Men i samband med en varvning smet Sten förbi. Nästa gång blir det inte lika lätt för han :wink:
Fick träna extremt mycket på att bli varvad något jag kommer att focusera på att undvika att bli framöver.
Nya 8" fälgarna med Kumho V70 kom äntligen idag. Nästa race blir jag farlig för materialet betyder ju allt och som förare är vi väll alla bäst. Hehe :wink:
Ett litet orosmoment är att jag hörde ett rasslande ljud vid lätt dellast på väg hem. Detta måste undersökas så det inte blir ett generalras. Inför race 2 upptäckte jag oljebrist. Typ ingen indikation på stickan. Fick påfyllning av Inge. Tack Inge, är skyldig dig en tjänst för det. Hoppas det inte är något allvarligt på gång.
Tack till er alla som gjorde helgen trevlig.
Vi ses.
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-00 1,8L

Post by Fosselius »

Äntligen
Fälgar och däck har kommit samt de två böckerna om setup av chassi och körning på bana.
Nu ska jag läsa och skruva, sen blir det åka av. :racesmile: .
Attachments
20170603_134825.jpg
Pro race 1.2 8" med Kumho V70
Pro race 1.2 8" med Kumho V70
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Trist trist trist
Är vanligtvis noga med allt men en miss kostar :bang2:
På väg hem från kullen, ju jag kör bilen till och från racen, hörde jag ett missljud från motorn.
Blev orolig att jag inte skulle ta mig hem men det gick bra.
Ljudet är ett kraftigt knackande ljud som endast kommer vid lätt dellast mellan 2500-3500rpm.
Vid acceleration förbi varvtalsområdet hör man inget missljud.
Vid motorbroms (inget gaspådrag) hör man inte heller missljud.
Med som sagt vid lätt gaspådrag inom varvtalsområdet kommer missljudet.
Liksom ett känt frågeprogram utnyttjade jag fusk ett och ringde en kompis som bekräftade mina misstankar om trasigt vevlager.
Vill även utnyttja fusk två och fråga publiken (forumet) . Finns en tråd undera reparera så svara där och inte här tack.
Imorgon ska jag börja undersöka det enkla. Tömma oljan och lyfta ventilkåpan och undersöka statusen på dessa.
Sen blir det att hasa ur motorn och kolla vevlager.

Hur kunde det då gå så galet.
Jag körde Mantorp och kollade oljan regelbundet. Innan resan till Kinnekulle kollade oljan. Så långt så väl.
Inför race två kollade jag oljan och upptäckte att det var rejält tomt. Fyllde på med lånad olja. Tack Inge.
Hörde inga konstigheter under eller efter racet.
Men som sagt efter ett par mil kom missljudet.
Är väll egentligen inte så konstigt då man sällan kör lätt dellast på banan även om man skulle tro så med den fart jag håller :wink:

Slutsatsen känns uppenbar att oljebristen orsakat ett onormalt slitage. Men var?
Frågan är även var oljan tog vägen (2l) och varför? Ingen rök eller blöt fläck har observerats. :think2:

.
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
TPR
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 1293
Joined: Mon 06 Jul 2009, 14:57
Location: Göteborg

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by TPR »

Vet inte om du har sett denna film men ditt omkörningsförsök från Mantorp är med.
Friskt satsat!

https://www.youtube.com/watch?v=CLUu9lK ... ture=share
Thomas Pihl
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
User avatar
Carl.Josefsson
Posts: 62
Joined: Mon 23 May 2016, 12:44
Location: Göteborg

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Carl.Josefsson »

TPR wrote:Vet inte om du har sett denna film men ditt omkörningsförsök från Mantorp är med.
Friskt satsat!

https://www.youtube.com/watch?v=CLUu9lK ... ture=share
Verkligen :D uppskattar folk som vågar satsa!!
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-00 1,8L

Post by Fosselius »

Missade senaste tävlingen då motorn inte mår så bra. Håller på och undersöker vilket innebär att motorn ska ur bilen och plockas isär. Då man aldrig gjort detta förr så tar det sin tid. Mycket att tänka på. Nu är motorn i alla fall frigjord och står ensam i garaget medans bilen blivit förpassad till uppfarten..
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Läste att det skulle ta runt 2h att få ur den ur bilen. Jag måste ha en annan typ av miata för det tog 3 kvällar och totalt 5-6h. Var klurigt att komma åt bultarna, speciellt de till startmotorn.
En hel del surfande och letande efter tips blev det.
Men men, nu är det äntligen dags att vända upp o ner, öppna och kika efter.
Attachments
20170715_130226.jpg
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
Niklas Falk
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 4049
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
Location: Fixhult

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Niklas Falk »

Det går fortare efter ett par gånger. :)
Jag brukar ta alla bultar underifrån förutom de två översta.
Startmotorbultarna är inget skoj med kablagehållarna men det går med lilla spärrskaftet och 3-4 förlängare.

Motorrummet är ju rätt rymligt när kylaren plockats bort. Ingen servo underlättar naturligtvis.
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Ser ju inte så jättebra ut.
Var nog klokt beslut att ställa bilen och undersöka missljudet.
Då är det bara att riva resten då.
Attachments
20170716_150008.jpg
20170716_150035.jpg
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
chriss
Posts: 694
Joined: Fri 15 Jul 2011, 02:13

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by chriss »

Du kommer bli snabbare, och när allt är lossat en gång är det lättare nästa gång ;)

Segt med motorn.
Är 99% klar med renoveringen av min motor. Med verkstadshandboken och lite verktyg är det inte jättesvårt att göra själv. Blev några kvällar framför youtube :D
Chriss Rice
Göteborg
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Helt rätt Criss.
Bara man tar sig tid så flyter det på.
Fick lägga ner under semestern men sen tre veckor har jag lagt någon timme varje dag och i söndags trodde jag att jag var klar.
Det såg bra ut och jag backade ut ur garaget för värmkörning men tyckte det lät mer än
Trodde först att packningen i avgasrörets skarv inte kommit på plats riktigt eller att skarven inte dragits åt. Jodå det såg bra ut. Hmmm.
Lambdasonden drog jag fast den tro?
Jodå den var åtdragen men fasen vad konstig svetten framför ser ut. Hämtade en ficklampa och kom att tänka på att det börjar bli mörkt tidigare. Var tog sommaren vägen. Jag har ju precis fått igång bilen.
Med ficklampans hjälp in under bilen för att undersöka.
:cry: grenröret har spruckit. Bara att lägga ner för dagen.
Måndags aktivitet var att få in bilen i garaget. Upp på pallbockarna. Demontera vattenbehållare luftburk mm. Skruva loss grenröret och dela på skarven.
Ut med grenröret, men va fa... det går inte att få ut. :bang2:
Lossa motorkudden lyfta motorn ett litet uns. Yes där var grenröret ur bilen. Ett samtal senare är svetsning inbokad dagen efter. Tur man har kompisar med svets. Tack Tony. :bow:
Hem igen men lite sent att sätta igång att montera. Fick vänta till onsdag. Ny packning på skarven och memorera att bultarna samt lambdan dras åt.
Nu vill man backa ut och provköra men klockan har blivit lite över åtta. De nya grannarna som har småbarn kanske inte uppskattar det sköna ljudet från en miatamotor som godnattsaga. Får vänta till imorgon.
Torsdag och äntligen uppstart och provkörning. Han med knappa milen och funderar nu på hur mycket fis körning som behövs innan man kan dra plattan i mattan.
Om en vecka är man på väg till Falkenberg så man har inte mycket tid till att köra in om det nu behövs.
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Hur gick det......
Lagerbytet lyckades och efter ett race och en del mil på sensommaren och hösten spinner motorn som en katt. Ska under vintern prepparera bilen för bättre prestanda inför nästa säsong.

Falkenberg blev årets upplevel och ett race som jag kommer att komma ihåg länge .
Följande tar jag med mig...
-Min första varvning.
-Regn, våt och torrt samma helg.
-Stående start som gick väldigt bra.
-Ligga mitt i en klunga under full acceleration, inbromsning, kurvtagning och känna inspiration istället för "skräck".
-Efter tuff fight bli omkörd men senare bromsa sig om och sen behålla positionen.
-Fick min första plåt skada efter att blivit påkörd. Hamnade i sandfållan och blev bogsera. En erfarenhet men mindre roligt sådan.
-Med hjälp av gott kamratskap kunna reparera skadan efter sammanstötningen och komma till start igen. Tack Thomas och Tommy.
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
TPR
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 1293
Joined: Mon 06 Jul 2009, 14:57
Location: Göteborg

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by TPR »

Kul att du inte gav upp pga skadan! :up:
Vad behöver fixas inför nästa år?
Thomas Pihl
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
User avatar
Conny Lundell
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 378
Joined: Fri 08 Oct 2010, 08:24
Location: Falkenberg

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Conny Lundell »

Härligt att du inte ger upp efter dina motgångar utan kör vidare. :banana:
Själv är jag tveksam om mer körning i mx-5 cup efter helgen i Falkenberg med allt som hände på banan och utanför.
Angående påkörningen så är jag väldigt ledsen för detta men incidenten började för mig redan på varvet innan då jag blir omkörd under blåflagg och blir för ivrig att ta tillbaka min position. Men dom yttre förhållande var lite luriga då greppet i mitt spår var sämre. Det är ingen ursäkt men en förklaring.
Conny Lundell
Eunos Roadster 1994
User avatar
TPR
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 1293
Joined: Mon 06 Jul 2009, 14:57
Location: Göteborg

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by TPR »

Hoppas verkligen du hittar suget igen Conny! :(
Det som hände efter tävlingen ska man nog bortse från, har kört racing sedan -00 och något liknande har bara hänt 2 gånger på de tävlingar jag har varit på.
Thomas Pihl
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Då är man igång igen. Lite yrvaket inser man att våren och Mantorp står runt hörnet.
Började för någon vecka sedan att besikta skadorna från Falkenberg. Köpte mig en liten 76mm vinkelkap och efter lite tvekan satt jag skivan i plåten och öppnade upp.
Rev lite i redning för att kunna besikta inne från. Mycket veckas plåt och kunskap att rikta skrynklig plåt har man inte så det blev att beställa ny plåt.
Under tiden kikade jag på nedre bärarmens yttre bult. Den långa. Den var stukad och omöjlig att få ur. Men med tigersåg mellan bärarmen och hubben sågade jag av den. Nästan i alla fall. Hade turen att ha sågat precis i styrningen och ytterkurva så att säga. Nästan igenomsågad gick det att räta ut och därefter knäcka ur bulten. Beställde nya och passade på att köpa komplett uppsättning hjulinställningsbultat. Dessa kom på plats idag. Har hållit på i en vecka med "styrketräning" då de gamla skulle lossas. En bult vred jag av. :shock:
Han även med att skära bort all skadad plåt runt hjulhusets främre kant och mot dörren.
Nya fjädrar till dämparna är beställda och dyker i bästa fall upp under veckan. Har börjat lossa dämparna men det är inte självklart hur man får loss dem. Även om övre och undre är lossat är en väldigt massa annat ivägen. Får surfa och klura på det en stund.
Last edited by Fosselius on Sat 17 Mar 2018, 22:59, edited 2 times in total.
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
User avatar
Fosselius
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 76
Joined: Tue 20 May 2014, 06:48
Location: Karlskrona

Re: Per Fosselius NB-99 1,8L

Post by Fosselius »

Lite bilder från kvällen övning.
Attachments
20180317_200201.jpg
20180317_200147.jpg
20180317_200323.jpg
Per Fosselius
MX5 NB 1999 10th.
Sprintcup 2014, 2015
MX5 NB 2000.
Sprintcup 2016.
SPVM #58 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
MSCC #58 2019, 2020, 2021
Post Reply