Per Hammarsjö wrote:Har kollat loggen nu från sista racet. Min bästa tid var 1.13.13.
Känner jag mig mycket nöjd med!
Det stämmer även med transpondertiden som var på 1.13.2 nånting.
Transpondestrulet löste sig till slut när vi hittade trtanspondrarnas placeringar på matrisskrivaren.
Tiderna i den reviderade resultatlistan är rätt, det är bara startnummer och namn för 91 och 92 som ska byta plats.
Dvs Du fick tider Per, men det fick inte jag (laptimern visare 1.13.5 som bäst).
Jag sitter här och lider av den värsta missen under hela helgen, ingen solkräm på lår och vader...
Utöver det var helgen helt underbar.
Att i race ett komma från femte startruta i C och vara uppe 0,8 billängder före Henrik Pihl redan efter hårnålen säger lite om vilken del av racet jag är piggast på
Att jag sen tappade plats efter plats och först på slutet kunde plocka Per för att totalt köra upp mig en plats är jag inte ovan vid. Det finns mycket att jobba på och chassit är inte största felet.
Nu gäller det bara att hålla denna helgs sinnesstämmning i minnet inför uppladdning till nästa års Cup. Vilka tävlingar skall väljas ut (vilka russin ur vilken kaka).
För de som har material kvar att slita på så är SPVM-finalen på Falkenberg 6-7 september och MGCC KM4 den 20e September (lämplig för den som testa färdig bil vagnbokslöst inför nästa säsong) två kanonarrangemang.
Att vara bisittare till Speakern var skoj men det är svårt att hålla överblick även från den positionen. Vid Roadsport A's första tävling så blev jag lämnad ensam de första fem minuterna (han gick på muggen) och det var lite ovant minst sagt.
Macklin var ju tom så seriös att han gick runt och interviewade och skrev manus innan (men i C är det betydligt fler nya okända ansikten än i A).