Depåplaceringsskissen är uppe, samma placering som förra året (övre depån, längst mot rallyuppställningen etc).
En del Roadsportare kommer att placera sig i slänten mitt för svackan innan krönet, där de alltid stått
Vi kanske ska fundera på en Piazza liknande den som Motorklubben hade på Ronnie Peterson Historic GP?
Bilarna placerade i ett "U" runt ett informationstorg skött av Mazda...
Eller bara två rader om fem med fronterna mot varandra?
Vi kanske ska plocka placering närmare banan iår istället för längst upp, då blir det kortare förlängingskablar för elen också.
Vem är där tillräckligt tidigt på torsdagen för att vara depåchef (jag kan tom ta med mig koner och spärrband
)?
Presseningsstorlek 5x3m är ju lagom att designa efter, inköp, schablon och sprejburkstryck (logga på 1å50 längst fram, svart och rött på vitt hade varit gemensamt och snyggt, synd att skiten syns så bra på vitt)?
Biltema har "ofärgade" (2.85 x 4.75) för 59kr/st. Med en liten Biltemaschablon och blå sprejburk kanske de kan bli billigare (knappast iofs).
Att måla pressening kan ju vara ett lagom Torsdagskvällpyssel
Schablonen kan ju skäras ut på ett antal kartongark (tex bakkartongen på blädderblock) som tejpas ihop med maskeringstejp. Loggan finns i filarkivet. Nån som har lite inspiration över?
Nä nu är det Midsommarsemester och nya fjädrar har landat från Sellholms...