Klippte ihop det som flickvännen filmat under dagen
http://www.vimeo.com/6498551
Eric Askman - 60-Minutes Kinnekullering 2009
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
Re: Eric Askman - 60-Minutes Kinnekullering 2009
Snyggt klippt! Roligt med lite andra vinklar än standard baksätesåkning.
- Fredrik Henriksson
Kul film!
Synd att min "avåkning" efter bron missades, hon måste vridit bort kameran precis när det hände...
Mer filmer från sidan efterlyses!
Synd att min "avåkning" efter bron missades, hon måste vridit bort kameran precis när det hände...
Mer filmer från sidan efterlyses!
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
Wow va mycket action som fångades.
Dennis omkörning på Pettson var ju ett guldkorn (inte lätt att fånga sånt på film från sidan)
Dennis omkörning på Pettson var ju ett guldkorn (inte lätt att fånga sånt på film från sidan)
-
Dynamiskt och balanserat.
Dessutom en av få musiksatta bilåkarvideos jag verkligen gillade musikvalet på
Dessutom en av få musiksatta bilåkarvideos jag verkligen gillade musikvalet på
- gokarting.nu
Skön film, lite dogma style.
Pettsons ställ var makalöst "cleant".
Utan en massa retur tjafs, och samma vinkel rätt länge.
Heder Mr Pettson
Pettsons ställ var makalöst "cleant".
Utan en massa retur tjafs, och samma vinkel rätt länge.
Heder Mr Pettson
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
- Crazy Ivan
Synd att jag inte kunde komma till banträffen......Men denna sköna film tröstade mig en del !
Har bara hört skitsnack om regnet.....
Kan bara stämma in i kommentarerna ovan!
Stay Put Eric ! Både med racingen och flickvännen ! Såna guldkorn hittar man inte vara som helst.
Har bara hört skitsnack om regnet.....
Kan bara stämma in i kommentarerna ovan!
Stay Put Eric ! Både med racingen och flickvännen ! Såna guldkorn hittar man inte vara som helst.
Ib Gyllinger
Medl. nr: 8
Porsche Boxster S 2002 med Tiptronic.
(260 hk och lika många km per timme..)
Medl. nr: 8
Porsche Boxster S 2002 med Tiptronic.
(260 hk och lika många km per timme..)
Tack för alla fina kommentarer
Vi satsar på en ny film nästa säsong! Ska försöka få in en kamera i bilen oxå så flickvänner slipper flyga runt i bilen.
Vi satsar på en ny film nästa säsong! Ska försöka få in en kamera i bilen oxå så flickvänner slipper flyga runt i bilen.