Letar efter sidokjolar, krombåge, skinnstolar (hel inredning...?) och lite annat till en NB 1.8 -98. Gärna stockholms-området. Har du nåt annat i tillbehörs-väg som ligger och skräpar till ingen nytta, så kom med förslag..
Maila gärna med nummer, så hör jag av mig. Jobbar jobbiga tider ibland... petteroes3@hotmail.com eller skicka ett PM.
K: NB: Sidokjolar, Båge, stolar etc.
-
K: NB: Sidokjolar, Båge, stolar etc.
Roger Waage
-
Re: K: NB: Sidokjolar, Båge, stolar etc.
Båge nu inköpt från detta forum... Bara resten kvar!
Roger Waage
- KlasGladh
- Location: Bunkeflostrand - Förort till Köpenhamn på svenska sidan
Re: K: NB: Sidokjolar, Båge, stolar etc.
Hej,
har rensat en NB -02 Sportmodell på en svart skinn inredning. Stolarna sålda men övrigt finns kvar!! Stereo, dörrsidor, högtalare, mattor m.m - allt i ypperligt skick.
Mvh
Klas
har rensat en NB -02 Sportmodell på en svart skinn inredning. Stolarna sålda men övrigt finns kvar!! Stereo, dörrsidor, högtalare, mattor m.m - allt i ypperligt skick.
Mvh
Klas
Klas Hansson-Gladh
NB 2002 Sport inhandlad sent 2013. Under byggnation, med målet att ta mig ut på banorna 2015.
NB 2002 Sport inhandlad sent 2013. Under byggnation, med målet att ta mig ut på banorna 2015.
-
Avgas, stötfångare baklyktor och annat...
Letar fortfarande sidokjolar, lite stylinggrejer till in/utsida samt ett roligare avgassystem än originalet. även en främre stötfångare till NBFL.
Roger Waage