Fredrik Henriksson wrote:Vad yrar jag om? R.S så blir jag tydligare...Fredrik Henriksson wrote:Z åkte ju av en del på Knutan, men gjorde han det på uppvärmningen tro...
ALLA körde väll av på Knutan?
Fredrik Henriksson wrote:Vad yrar jag om? R.S så blir jag tydligare...Fredrik Henriksson wrote:Z åkte ju av en del på Knutan, men gjorde han det på uppvärmningen tro...
Så va d ja... Inte meningen att peka ut någon jag ville ju bara så gärna vinna gissningsleken!!gokarting.nu wrote:Fredrik Henriksson wrote:Vad yrar jag om? R.S så blir jag tydligare...Fredrik Henriksson wrote:Z åkte ju av en del på Knutan, men gjorde han det på uppvärmningen tro...
ALLA körde väll av på Knutan?
kanske kloktMartin Wahlberg wrote:Tillbaka till ämnet då igen kanske..
Ingen annan? Niklas?Fredrik Henriksson wrote:Siktar på det, med minst en bil iaf...
Vad tror du, tre år i sträck utan en missad tävling är ju en vana som inte går att bryta.Cyberoid wrote:Ingen annan? Niklas?
Jag var inte direkt orolig. Försöker bara få liv i ett dött forum!Niklas Falk wrote:Vad tror du, tre år i sträck utan en missad tävling är ju en vana som inte går att bryta.Cyberoid wrote:Ingen annan? Niklas?
Samma som TBD?gokarting.nu wrote:
Motorsport och dessa j..la förkortningar...
(...förmodligen fattar alla förutom jag förkortningarna!)
VAD BETYDER TBA?
Inte ens i juletid kan man vänta sig nått här!Cyberoid wrote:Samma som TBD?gokarting.nu wrote:
Motorsport och dessa j..la förkortningar...
(...förmodligen fattar alla förutom jag förkortningarna!)
VAD BETYDER TBA?
Per-Arne Andersson wrote:För att du ska kunna sova gott, så kan du välja vilket som passar bäst
http://sv.wikipedia.org/wiki/TBA