Erik Blixt svänger höger efter bron
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
Erik Blixt svänger höger efter bron
Michael Blixt
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
Re: Erik Blixt svänger höger efter bron
Hua - såg svettigt utMblixt wrote:http://youtu.be/EtkFBUcwu80
Vet en anledning tills varför jag kör så sakta när det är blött = jag har inte mod nog att våga hamna i sådana situationer som i filmen eftersom jag inte skulle klara av det så bra som du gjorde Erik (du lyckades ju nästan hålla dig på asfalten ).
/Andreas E
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Det gäller att akta sig för curbsen på höger sida innan bron, dvs efter den extra asfaltsbiten.
Ser ut som bilen inte hinner sätta sig ordentligt innan instyrning?
En av förarna i mitt långloppsteam gjorde detsamma men frontade räcket på vänster sida direkt efter bron i ca 100 km/h, i torrt...
Blev byte av hela karossen framför torpedväggen.
Var det vid detta tillfälle som spoilern rök?
Ser ut som bilen inte hinner sätta sig ordentligt innan instyrning?
En av förarna i mitt långloppsteam gjorde detsamma men frontade räcket på vänster sida direkt efter bron i ca 100 km/h, i torrt...
Blev byte av hela karossen framför torpedväggen.
Var det vid detta tillfälle som spoilern rök?
Thomas Pihl
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
Ja fy...Jag minns det.En av förarna i mitt långloppsteam gjorde detsamma men frontade räcket på vänster sida direkt efter bron i ca 100 km/h, i torrt...
Jonas Christensen (fd #74, fd #49)
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
Det där har jag också gjort! Jösses vad rädd jag blev! Det går ganska fort efter bron
Christian Lund